Pages

Thursday, January 9, 2014

ინტეგრირებული გაკვეთილი

ინტეგრირებული  გაკვეთილის გეგმა
ქართული , მათემატიკა, ბუნება

გაკვეთილის მთავარი თემა: მზე ყველას ეყოფა
სწავლების საფეხური:II კლასი
მოსწავლეთა რაოდენობა: 18
გაკვეთილის ხანგრძლივობა: 45 წუთი
გაკვეთილის მიზანი:
  1. ( ქართული) კითხვის მხარეების სრულყოფა, კრიტიკული აზროვნების განვითარება, აზრის წერილობით ჩამოყალიბება
  2. (ბუნება) წელიწადის დროების ჩამოთვლა,თვეების ჩამოთვლა წელიწადის დროების მიხედვით,სეზონის გამოსახვა პანტომიმის საშუალებით.
  3. (მათემატიკა) სურათის მიხედვით ამოცანის შედგენა და ამოხსნა
რესურსები: პროექტორი, ბუკი, წებოვანი ქაღალდები, დაფა, სახელმძღვანელოების ავთორები: ნ. მაღლაკელიძე,თ. ვეფხვაძე, მ. ბლიაძე
გაკვეთილის მსვლელობა: საორგანიზაციო საკითხები     2 წთ
I აქტივობა–გამოწვევა      3 წთ
კლასს ვაჩვენებ ქისას და ვთხოვ ამოიცნონ რა დევს ქისაში. ქისაში დათუნია აღმოჩნდება და წებოვან ქაღალდებზე ერთი სიტყვით ახასიათებენ როგორია დათვი მოთხრობის მიხედვით, წებოვან ქაღალდებს აწებებენ დაფაზე.
II აქტივობა–გამოკრებით კითხვა       5 წთ
  1. სად ცხოვრობდა დათუნია?
  2. როგორი იყო იგი?
  3. რა დახმარება გაუწია ბებერმა მუხამ?
  4. რა უხაროდა ტყეს?
III აქტივობა    3 წთ
ვთხოვ მოსწავლეებს დამეხმარონ კროსვორდის შევსებაში–ტექსტში მოძებნონ სამასოიანი სიტყვები და მიკარნახონ.
V აქტივობა     3 წთ
პროექტორის საშუალებით ვაჩვენებ მოსწავლეებ სმზის სისტემას.მოსწავლეები არკვევენ როგორ მოძრაობს  დედამიწა მზის გარშემო და თავისი ღერძის გარშემო, რისი საშუალებით ვიღებთ დღე–ღამეს და სეზონებს.
VI აქტივობა   2 წთ
ვთხოვ მოსწავლეებს ჩამოთვალონ სეზონები და თვეები
VII აქტივობა–წყვილებში მუშაობა      2წთ
ბარათებზე უნდა შემოხაზონ სეზონის შესაბამისი თვეები
VIII  აქტივობა– ჯგუფური მუშაობა    7 წთ
კლასს ვყოფ ოთხ ჯგუფად, თითეული ჯგუფი არჩეული სურათის მიხევით შეადგენს ამოცანას, ამოხენის და გააკეთებს პრეზენტაციას
IXაქტივობა          6 წთ
ვთხოვ თითეულ ჯგუფს პანტომიმისა და მიმიკის საშუალებით გააცოცხლონ წელიწადის დროები.
Xაქტივობა–ენობრივ მასალაზე დაკვირვება    3წთ
მზე ანათებს– დაუსვით კითხვები
XIაქტივობა           5 წთ
მოსწავლეებს ვთხოვ დავუბრუნდეთ დაფაზე დაკრულ წებოვან ქაღალდებს. მოსწავლეები არკვევენ უმეტესობის აზრით როგორია დთუნია. მოსწავლეებს ვუსვამ მეორე დონის კითხვებს
  1. რატომ გაბრაზდა დათუნია?
  2. მუხამ როგორ გადაუხადა სამაგიერო?
  3. როდის დაუბრუნა მან სითბო დათუნიას?
  4. როგორ მიხვდა დათუნია თავის შეცდომას?
  5. რისი თქმა სურს მწერალს?
XIIაქტივობა –საშინაო დავალება     2 წთ
აქტივობის რვეულიდან 3,4, დავალება
გაკვეთილის შეფასება: რით იყო აღსანიშნავი დღევანდელი დღე? რა მოგეწონათ და რა არ მოგეწონათ?
თვითშეფასება:ჩატარებული გაკვეთილით კმაყოფილი ვარ. დასახულ მიზანს მივაღწიე.


No comments:

Post a Comment